Poslovanje recepcije hotela

Uloga hotelskog recepcionara je ključna za svaku hotelsku djelatnost. Na recepciji počinje prva komunikacija s hotelskim osobljem i time gosti stvaraju svoje prve utiske o hotelu. Ljubaznost, kvaliteta i brzina usluge će imati veliki utjecaj na odnos gosta s hotelom i njegovim zadovoljstvom tijekom boravka. Hotelski recepcionar radi uglavnom na prijemnom pultu. 

Disciplina je povezana sa sljedećim nastavnim planovima i programima ili strukovnim kurikulumima:

  • Hotelijersko-turistički tehničar
  • Turističko-hotelijerski komercijalist

Obrazovni sektor u strukovnom obrazovanju

Turizam i ugostiteljstvo

Više o disciplini

Hotelski recepcionar mora posjedovati veliki raspon vještina što uključuje informiranost o lokalnom turizmu i turizmu općenito, dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu, kompjuterske vještine, sposobnost upravljanjem novcem, poznavanje procedure rezervacije, upravljanje recepcijom, uslugom gostiju i odjavom. Ovo je uistinu jedno internacionalno i globalno zanimanje u otvorenom i fluidnom dijelu uslužnog sektora.

Dokumenti

ŠKOLSKA GODINA 2020./2021.

ŠKOLSKA GODINA 2019./2020.

MODEL ZADATKA  ažurirana nelektorirana verzija

TEHNIČKI OPIS – ažurirana nelektorirana verzija

ŠKOLSKA GODINA 2018./2019.

WorldSkills Croatia državna natjecanja

Otkrij kako se natjecati.

Skip to content